Podatki o podjetju
AM Idea, Metka Kopitar s.p.
Luče 6a
1290 Grosuplje
Slovenija
DŠ: SI38118947
Matična številka: 8669180000
Telefon: 031 324 336
Email: info@svakanazaru.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Za nakup registracija ni potrebna. Pravico do nakupa v spletni trgovini www.svakanazaru.si imajo gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.svakanazaru.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV, ker smo davčni zavezanci. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med nami in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko www.svakanazaru.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za nas kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.svakanazaru.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo preko elektornske pošte.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom, odpošljemo naslednji dan v primeru, da je blago na zalogi. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Načini plačila
Spletna trgovina www.svakanazaru.si omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu z nakazilom na račun podjetja Am Idea, Metka Kopitar s.p.,
- plačilo po povzetju, plačilo z gotovino po povzetju.
Dostava je brezplačna za vsa naročila. Dostavljamo samo na področju Slovenije.
Izdaja računa
Spletna trgovina www.svakanazaru.si po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.svakanazaru.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Prikaže se gumb ”Prikaži košarico” in pri košarici desno spodaj se pojavi številka artiklov v košarici. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno spodaj na košarico, da se le ta odpre. S povezavo ”Nadaljuj na blagajno” se odpre povezava ”Zaključek nakupa”.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V košarici se desno od produkta nahaja gumb odstrani. S pritiskom boste odstranili izdelek iz košarice.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
- Podatki plačnika: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
- Dodatne informacije: napišete opombe o vašem naročilu, npr. posebna navodila za dostavo.
- Vaše naročilo: Pregled vašega naročila,
- Izbor plačila.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
- Svaka Na Žaru lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@svakanazaru.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
- Potrošnik mora najkasneje v 7 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: AM Idea Metka Kopitar, s.p., Luče 6A, 1290 Grosuplje, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnost
SvakaNaŽaru uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
- SvakaNaŽaru navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
- Osebnih podatkov SvakaNaŽaru ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, ki se zavezujejo k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot mi. Pogodbeni izvajalci imajo dostop le do tistih osebnih podatkov, ki jih nujno potrebujejo za zagotovitev storitev, ki jih opravljajo za nas ter samo za namene izvajanja nalog v našem imenu in jih ne smejo uporabljati za drug namen.
Komunikacija
SvakaNaŽaru bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Svaka Na Žaru izrecno spoštovala.
Ocene, mnenja in priporočila
- Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
- Svaka Na Žaru omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Svaka Na Žaru pregleda. Svaka Na Žaru ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Svaka Na Žaru ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
- Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Svaka Na Žaru dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Svaka Na Žaru ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Svaka Na Žaru, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje, ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Svaka Na Žaru.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina SvakaNaŽaru in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
SvakaNaŽaru se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Svaka Na Žaru včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo SvakaNaŽaru kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
SvakaNaŽaru spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. SvakaNaŽaru se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@svakanažaru.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. SvakaNaŽaru bo v desetih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
SvakaNaŽaru se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SvakaNaŽaru prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.